Ondernemertrends
  • HOME
  • Over ons
  • Gastbloggen?
  • Adverteren
  • Mail ons
Recente berichten
Haal het maximale uit je team met teambuilding...
Omiva: SEO vanuit strategie, techniek en data
Flexibele werkplekken en professionele ruimtes bij Nuvira Beheer
De impact van een goede directiestoel op leiderschap...
Waarom een zakelijk adres van MrKantoor een slimme...
Website laten maken? Check deze 5 tips
Ontdek de voordelen van Microsoft Dynamics 365 voor...
5x Waarom Go4goals de juiste keuze is voor...
Flexwerken voor ZZP’ers: een slimme oplossing voor kostenbesparing
Self service kiosken als oplossing voor personeelstekorten

Ondernemertrends

  • HOME
  • Over ons
  • Gastbloggen?
  • Adverteren
  • Mail ons
Webshop

Omgaan met klantbeoordelingen

Door admin 20 december 20181 oktober 2018
20 december 20181 oktober 2018
Omgaan met klantbeoordelingen

Een webshop draait natuurlijk in zeer grote mate om het vervullen van de wensen van de klanten. Het zijn dan ook de klanten die online een flinke invloed hebben op de mate waarin je succes boekt. Dit doen ze door middel van klantenbeoordelingen, ook wel reviews genoemd. Er zijn talloze manieren waarop deze reviews gedaan kunnen worden. Wanneer je slim handelt kan je hier dan ook sterk je voordeel mee doen als eigenaar van een webshop. Dat doe je bijvoorbeeld door er zelf openlijk over te communiceren. Dat betekent dat je op de volgende zaken moet gaan letten.

Van partners

Wanneer je positieve beoordelingen wilt laten zien, dan is het van belang om partnerschappen met de organisaties die de reviews aanbieden aan te gaan. Zo kan je bijvoorbeeld gebruikmaken van klantbeoordelingstools die door de organisaties achter de webshopkeurmerken zitten worden aangeboden. Je biedt een klant dan direct de mogelijkheid om een mening achter te laten. Dit kan heel gemakkelijk je omzet verhogen. Het helpt je namelijk bij het opbouwen van een betrouwbaar imago. Dit is één van de belangrijkste psychologische factoren als het gaat om het opbouwen van een goed lopende webshop in welke branche dan ook. Maak hier dus optimaal gebruik van.

Bij derden

Ook zijn er organisaties die reviewmogelijkheden aanbieden die liever onafhankelijk blijven. Toch kan je hier ook je voordeel mee doen wanneer je een webshop bestuurt. Neem bijvoorbeeld altijd de tijd om even te kijken wat klanten over je zeggen op deze plekken. Je kunt er zaken van leren en op die manier zorgen dat je winkel alleen maar nog beter wordt. Uiteindelijk kan je dus op alle mogelijke manieren je voordeel doen met klantreviews, zowel wanneer deze positief zijn als wanneer deze een negatieve toon hebben. Neem de beoordeling in elk geval altijd serieus en ga ermee aan de slag zodra je ze onder ogen krijgt.

Vorige bericht
Is je zakelijke iPhone beschadigd? Laat deze dan voordelig repareren!
Volgende bericht
Is zakelijk geld lenen een groot risico?

Gerelateerde artikelen

Basisvoorwaarden voor een succesvolle webshop

14 december 2019

Een webshop beginnen of overnemen: een gids voor...

2 maart 2023

De waarde van een webshopkeurmerk

13 mei 2017

Je website promoten? SEO schrijven!

23 juni 2017

Een webshop is nooit klaar

23 juli 2017

Je website promoten met behulp van linkbuilding

1 april 2019

Vormen van conversie voor een webshop

9 december 2017

Wat heb je nodig om een webshop te...

1 mei 2018

Zo ziet de ideale webshop eruit

1 juli 2017

De absolute tips voor elke beginnende webshopeigenaar

15 september 2017

Meest recente berichten

  • Haal het maximale uit je team met teambuilding indoor
  • Omiva: SEO vanuit strategie, techniek en data
  • Flexibele werkplekken en professionele ruimtes bij Nuvira Beheer
  • De impact van een goede directiestoel op leiderschap en imago
  • Waarom een zakelijk adres van MrKantoor een slimme keuze is voor ondernemers en ZZP’ers

Archief

  • juni 2025
  • april 2025
  • januari 2025
  • november 2024
  • oktober 2024
  • september 2024
  • augustus 2024
  • juli 2024
  • januari 2024
  • december 2023
  • november 2023
  • augustus 2023
  • juli 2023
  • juni 2023
  • mei 2023
  • april 2023
  • maart 2023
  • februari 2023
  • januari 2023
  • december 2022
  • november 2022
  • oktober 2022
  • september 2022
  • augustus 2022
  • juli 2022
  • juni 2022
  • mei 2022
  • april 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • december 2021
  • september 2021
  • juni 2021
  • februari 2021
  • augustus 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • februari 2020
  • januari 2020
  • december 2019
  • november 2019
  • oktober 2019
  • september 2019
  • augustus 2019
  • juli 2019
  • mei 2019
  • april 2019
  • maart 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • november 2018
  • oktober 2018
  • september 2018
  • augustus 2018
  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • december 2017
  • november 2017
  • oktober 2017
  • september 2017
  • augustus 2017
  • juli 2017
  • juni 2017
  • mei 2017

Categorieën

  • Belasting
  • Cursussen
  • Duurzaam
  • Financieel
  • Freelancers
  • Inspiratie
  • Investeren
  • Kantoor
  • Kantoorruimte
  • Lenen
  • Marketing
  • Ondernemen
  • Pensioen
  • Personeel
  • Social media
  • Starter
  • Telecom
  • Trends
  • Uncategorized
  • Verzekeringen
  • Webshop

Populaire berichten

  • Haal het maximale uit je team met teambuilding indoor

    10 juni 2025
  • Omiva: SEO vanuit strategie, techniek en data

    25 april 2025
  • Flexibele werkplekken en professionele ruimtes bij Nuvira Beheer

    13 januari 2025
  • De impact van een goede directiestoel op leiderschap en imago

    15 november 2024
  • Waarom een zakelijk adres van MrKantoor een slimme keuze is voor ondernemers en ZZP’ers

    22 oktober 2024
Footer Logo
  • Linkpartners

Ondernemertrends.nl - Alle rechten voorbehouden