Ondernemertrends
  • HOME
  • Over ons
  • Gastbloggen?
  • Adverteren
  • Mail ons
Recente berichten
Zo maak je jouw kantoor meer duurzaam
Bescherming persoonsgegevens ZZP-ers
Zo leid je nog beter personeel op
Thuis werken of op kantoor?
Belastingaangifte na afloop van de coronamaatregelen
Dit is de reden waarom steeds meer mensen...
Een virtueel kantoor voor kleine bedrijven
Affiliatie marketing – dé manier om geld te...
Hoe doe je ervaring op als tekstschrijver?
Tijdens je werk buitenlandse Netflix kijken met een...

Ondernemertrends

  • HOME
  • Over ons
  • Gastbloggen?
  • Adverteren
  • Mail ons
Ondernemen

Een freelancer om een personeelshandboek te herschrijven

Door admin 5 november 2019
5 november 2019
succesvol ondernemen in het buitenland denk dan hieraan

Als je een freelancer zoekt om het personeelshandboek te herschrijven, dan ben je bij OnlineFurore aan het juiste adres. Wij kunnen elk soort tekst voor je schrijven. Wil je een compleet nieuw personeelshandboek of alleen een verbeterde up-to-date versie van de huidige variant? Moet het huidige handboek aangevuld worden of moet er juist worden geschrapt, zodat de teksten beter tot de kern komen? Onze freelancers gaan graag voor je aan de slag om het personeelshandboek precies zo te herschrijven als jij wil.

Een belangrijk document

Het personeelshandboek is een belangrijk document in iedere organisatie. Het geeft zowel medewerkers als leidinggevenden een houvast omtrent rechten en plichten van beide zijden. Het is dan ook van belang dat het handboek met zorg en aandacht wordt samengesteld en dat met enige regelmaat wordt gecontroleerd of de inhoud nog actueel en correct is. Zeker als je organisatie aan verandering onderhevig is, bijvoorbeeld door forse groei, kan het geen kwaad om het personeelshandboek te herzien.

Zoek een freelancer om het personeelshandboek vakkundig te herschrijven

Een personeelshandboek schrijven of herschrijven is echter geen klusje dat je zo even piept. Het zijn vaak omvangrijke documenten waarin heel veel informatie terug te vinden is. Kernachtig schrijven is daarbij van belang, om te voorkomen dat lezers door de bomen het bos niet meer zien.

Uiteraard moet de informatie die in het handboek staat correct en actueel zijn. Bovendien moet één en ander zo opgeschreven zijn, dat het niet voor meerdere interpretaties vatbaar is. Als je een freelancer zoekt om het personeelshandboek voor je te herschrijven, weet je zeker dat de teksten vakkundig worden opgesteld.

Ruis zoveel mogelijk vermijden

Om ervoor te zorgen dat de informatie in het personeelshandboek helder is en niet op verschillende manieren kan worden gelezen, is het van belang om bij het schrijven zoveel mogelijk ruis, ofwel bijzaken, te vermijden. Kernachtige, duidelijke teksten zijn dan ook het beste, maar het geheel moet natuurlijk wel leesbaar blijven. Onze ervaren tekstschrijvers weten precies hoe ze een prettige, vlotte én duidelijke tekst moeten schrijven en nemen het schrijfwerk dan ook graag van je over.

Een professionele freelancer

Zoek jij een freelancer om het personeelshandboek te herschrijven? Of heb je een andere schrijfklus die je liever uitbesteedt aan een professionele freelancer? Kijk dan eens op onze tarievenpagina of vraag vrijblijvend een offerte aan bij OnlineFurore. Onze tarieven zijn zeer scherp. Wij zijn telefonisch en via mail bereikbaar voor al je vragen of voor meer informatie over onze dienstverlening. Neem direct contact op om te bespreken wat wij voor je kunnen betekenen.

Vorige bericht
Waar let je op bij een arbeidsovereenkomst?
Volgende bericht
Meld je aan bij NTRK Amsterdam

Gerelateerde artikelen

Haal het maximale uit een netwerkborrel

14 september 2019

Een virtueel kantoor voor kleine bedrijven

16 april 2022

Thuis werken of op kantoor?

15 mei 2022

Tijdens je werk buitenlandse Netflix kijken met een...

12 februari 2022

Is je zakelijke iPhone beschadigd? Laat deze dan...

20 november 2018

Er verdwijnen steeds meer winkels uit de binnensteden

13 juli 2019

Affiliatie marketing – dé manier om geld te...

31 maart 2022

Bescherming persoonsgegevens ZZP-ers

22 juni 2022

Zakelijke diensten afnemen als ondernemer: wat komt er...

2 februari 2022

Business process management implementeren

18 oktober 2019

Meest recente berichten

  • Zo maak je jouw kantoor meer duurzaam
  • Bescherming persoonsgegevens ZZP-ers
  • Zo leid je nog beter personeel op
  • Thuis werken of op kantoor?
  • Belastingaangifte na afloop van de coronamaatregelen

Archief

  • juli 2022
  • juni 2022
  • mei 2022
  • april 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • december 2021
  • september 2021
  • juni 2021
  • februari 2021
  • augustus 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • februari 2020
  • januari 2020
  • december 2019
  • november 2019
  • oktober 2019
  • september 2019
  • augustus 2019
  • juli 2019
  • mei 2019
  • april 2019
  • maart 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • november 2018
  • oktober 2018
  • september 2018
  • augustus 2018
  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • december 2017
  • november 2017
  • oktober 2017
  • september 2017
  • augustus 2017
  • juli 2017
  • juni 2017
  • mei 2017

Categorieën

  • Belasting
  • Cursussen
  • Duurzaam
  • Freelancers
  • Inspiratie
  • Investeren
  • Lenen
  • Marketing
  • Ondernemen
  • Pensioen
  • Personeel
  • Starter
  • Telecom
  • Trends
  • Uncategorized
  • Verzekeringen
  • Webshop

Populaire berichten

  • Zo maak je jouw kantoor meer duurzaam

    4 juli 2022
  • Bescherming persoonsgegevens ZZP-ers

    22 juni 2022
  • Zo leid je nog beter personeel op

    17 juni 2022
  • Thuis werken of op kantoor?

    15 mei 2022
  • Belastingaangifte na afloop van de coronamaatregelen

    13 mei 2022
Footer Logo
  • Linkpartners

Ondernemertrends.nl - Alle rechten voorbehouden