Ondernemertrends
  • HOME
  • Over ons
  • Gastbloggen?
  • Adverteren
  • Mail ons
Recente berichten
Haal het maximale uit je team met teambuilding...
Omiva: SEO vanuit strategie, techniek en data
Flexibele werkplekken en professionele ruimtes bij Nuvira Beheer
De impact van een goede directiestoel op leiderschap...
Waarom een zakelijk adres van MrKantoor een slimme...
Website laten maken? Check deze 5 tips
Ontdek de voordelen van Microsoft Dynamics 365 voor...
5x Waarom Go4goals de juiste keuze is voor...
Flexwerken voor ZZP’ers: een slimme oplossing voor kostenbesparing
Self service kiosken als oplossing voor personeelstekorten

Ondernemertrends

  • HOME
  • Over ons
  • Gastbloggen?
  • Adverteren
  • Mail ons
Marketing

Zo werf je bezoekers voor je webwinkel

Door admin 11 mei 20171 oktober 2018
11 mei 20171 oktober 2018
Zo werf je bezoekers voor je webwinkel

Om omzet te maken zal je toch eerst klanten naar je webwinkel moeten lokken. Dat lijkt misschien een logische stap, maar zo gemakkelijk is dit helemaal niet. Je kunt niet een webwinkel online zetten en dan maar gaan zitten afwachten. Dat neemt niet weg dat er wel verschillende manieren zijn die juist wel effect zullen hebben. Om je hier een idee van te geven is het goed om eens te kijken welke mogelijkheden er zoal geboden worden om bezoekers te trekken in de onlinewereld. Zet je deze tools op de juiste manier in, dan zal je merken dat het vanzelf gaat lopen.

Organisch aantrekken

De belangrijkste manier om klanten te trekken is door organisch je bezoekersaantallen te zien groeien. Organisch houdt in dat je er geen betalingen voor hebt gedaan. Mensen hebben jou gevonden doordat ze op internet zochten naar iets wat jij aanbiedt, niet doordat ze een advertentie kregen opgedrongen. Dat betekent dus ook dat het vooral belangrijk is dat je zorgt voor optimale vindbaarheid. Dat doe je door je website helemaal in orde te maken met SEO. Je moet zorgen voor een goed ontworpen website en je moet zorgen voor scherpe teksten die precies aansluiten op dat wat de bezoeker zal vragen om jou te vinden.

Betaald aantrekken

Wanneer je een extra duwtje in de rug nodig hebt, dan zou je er eens over na kunnen denken om ook op een betaalde manier aan klanten te komen. Een goede manier om dit te doen is door gebruik te maken van AdWords. Dit is een betaalde service van Google die jou bovenin de zoekresultaten zet. Het is dan van belang dat je dus zorgt dat je de juiste woorden als AdWords leert gebruiken zodat je precies bij de juiste mensen onder ogen komt. Je kunt een vergelijkbare methode ook toepassen bij verschillende sociale media, zoals Facebook.

Volgende bericht
De waarde van een webshopkeurmerk

Gerelateerde artikelen

5x Waarom Go4goals de juiste keuze is voor...

9 oktober 2024

Webdesign voor je website; waar moet je op...

1 oktober 2018

De beste tips om een bedrijf te beginnen

24 mei 2020

Zo kan je slagen met SEO

8 december 2022

Seo toepassen voor jouw website

14 april 2023

Website laten maken? Check deze 5 tips

9 oktober 2024

Tips voor het schrijven van een overtuigende tekst

6 november 2018

Online manieren om klanten te werven

3 december 2017

Je website promoten met behulp van linkbuilding

1 april 2019

De beste manieren om je website een boost...

12 december 2023

Meest recente berichten

  • Haal het maximale uit je team met teambuilding indoor
  • Omiva: SEO vanuit strategie, techniek en data
  • Flexibele werkplekken en professionele ruimtes bij Nuvira Beheer
  • De impact van een goede directiestoel op leiderschap en imago
  • Waarom een zakelijk adres van MrKantoor een slimme keuze is voor ondernemers en ZZP’ers

Archief

  • juni 2025
  • april 2025
  • januari 2025
  • november 2024
  • oktober 2024
  • september 2024
  • augustus 2024
  • juli 2024
  • januari 2024
  • december 2023
  • november 2023
  • augustus 2023
  • juli 2023
  • juni 2023
  • mei 2023
  • april 2023
  • maart 2023
  • februari 2023
  • januari 2023
  • december 2022
  • november 2022
  • oktober 2022
  • september 2022
  • augustus 2022
  • juli 2022
  • juni 2022
  • mei 2022
  • april 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • december 2021
  • september 2021
  • juni 2021
  • februari 2021
  • augustus 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • februari 2020
  • januari 2020
  • december 2019
  • november 2019
  • oktober 2019
  • september 2019
  • augustus 2019
  • juli 2019
  • mei 2019
  • april 2019
  • maart 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • november 2018
  • oktober 2018
  • september 2018
  • augustus 2018
  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • december 2017
  • november 2017
  • oktober 2017
  • september 2017
  • augustus 2017
  • juli 2017
  • juni 2017
  • mei 2017

Categorieën

  • Belasting
  • Cursussen
  • Duurzaam
  • Financieel
  • Freelancers
  • Inspiratie
  • Investeren
  • Kantoor
  • Kantoorruimte
  • Lenen
  • Marketing
  • Ondernemen
  • Pensioen
  • Personeel
  • Social media
  • Starter
  • Telecom
  • Trends
  • Uncategorized
  • Verzekeringen
  • Webshop

Populaire berichten

  • Haal het maximale uit je team met teambuilding indoor

    10 juni 2025
  • Omiva: SEO vanuit strategie, techniek en data

    25 april 2025
  • Flexibele werkplekken en professionele ruimtes bij Nuvira Beheer

    13 januari 2025
  • De impact van een goede directiestoel op leiderschap en imago

    15 november 2024
  • Waarom een zakelijk adres van MrKantoor een slimme keuze is voor ondernemers en ZZP’ers

    22 oktober 2024
Footer Logo
  • Linkpartners

Ondernemertrends.nl - Alle rechten voorbehouden